دانلود فایل پاورپوینت عملیات طوفان الاقصی

  • شناسه محصول: icu8sk68
  • دسته:
  • تاریخ انتشار : 1402/08/01
  • آخرین بروز رسانی : 1403/02/28
  • تعداد فروش : 373
  • تعداد بازدید : 705

تومان25,000

جزئیات بیشتر

  • نوع فایل
    • پاورپوینت : 25 اسلاید
  • حجم مگابایت 8/71

اشتراک گذاری

  1. سروش
برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

عملیات طوفان الاقصی:

  • لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَى ذَلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یَسْتَکْبِرُونَ ﴿۸۲﴾
  • مسلما یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‏ اند دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت و قطعا کسانى را که گفتند ما نصرانى هستیم نزدیکترین مردم در دوستى با مؤمنان خواهى یافت زیرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏ اند که تکبر نمى ‏ورزند (۸۲)

 

اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها و حق فلسطینیان برای بازپس گیری این سرزمین بیش از ۷ دهه است که جهان اسلام را در برابر آزمون الهی دفاع از مظلوم و ایستادن در برابر مستکبران قرار داده است.

استراتژی مرگ با هزاران زخم:

رژیم صهیونیستی در قالب استراتژی «مرگ با هزاران زخم» که نفتالی بنت در دیدارش با جو بایدن در واشنگتن و در سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی کرد و به نوعی ادامه دکترین اختاپوس بود، به دنبال این بود که جمهوری اسلامی ایران را در تمامی سطوح و در تمامی حوزه ها تهید کند تا با ایجاد مشکلات و معضلات متعدد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی، جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورد.

نفتالی بنت در ادامه استراتژی مرگ با هزاران زخم، در مصاحبه ای با روزنامه تایمز، بن بست بین اسرائیل و ایران را با بن بست بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی در دوران جنگ سرد مقایسه کرد و گفت:

«اسرائیل، امریکای منطقه است و ایران، اتحاد جماهیر شوروی را با رژیم فاسد و در حال زوال». بنت با این تشبیه، الگوی «جنگ ستارگان» را که در زمان جنگ سرد، امریکا علیه شوروی به راه انداخته بود و در نهایت نیز منجر به تضعیف و فروپاشی شوروی شد برای مقابله با ایران در نظر گرفت.

دکترین اختاپوس:

نفتالی بنت با مطرح ساختن این راهبرد در سال ۲۰۱۸ ، به دنبال این بود که به جای اینکه گروه های همپیمان منطقه ای ایران را مورد هدف قرار دهد، خود ایران، بعنوان رهبر جبهه مقاومت مورد آماج حملات قرار گیرد. بنت در سخنرانی خود در کنفرانس هرتزلیا در ماه مه سال ۲۰۱۸ گفت: «ما در حال جنگیدن با شاخک های ایران هستیم، در حالیکه سر اختاپوس روی صندلی خود لم داده و از اقداماتش لذت می برد. زمان آن رسیده که اسرائیل سر اختاپوس را نشانه بگیرد نه شاخک های آن را!»

عملیات طوفان الاقصی:

در روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ (۷ اکتبر ۲۰۲۳)، گروه های مبارز فلسطینی به رهبری حماس، تهاجمی گسترده را علیه اسرائیل از نوار غزه آغاز کردند، این نیروها از دیوار مرزی غزه و سرزمین اشغالی گذشتند و از طریق گذرگاه های مرزی غزه وارد شهرک ها و تاسیسات نظامی و مناطق تحت اشغال اسرائیل شدند. گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی گروه حماس عملیات نظامی خود علیه اسرائیل را طوفان الاقصی نام گذاری کرده اند. این اولین درگیری مستقیم در داخل مرزهای سرزمین اشغالی از زمان جنگ اعراب و اسرائیل در سال ۱۹۴۸ است.

توجه: محتویات فایل فوق اعم از متن، تصاویر و … بصورت عکس می باشند و متنی در فایل وجود ندارد.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.
اولین نفری باشید که دیدگاهی ارسال می کند.
  • آدرس ایمیل شما به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.
  • فیلدهای الزامی با * مشخص گردیده است.

تنظیم کننده فایل

امیر پیرعلیلو

آخرین ویرایش‌ توسط: امیر پیرعلیلو

کارشناس پسیو هلدینگ های وب ـ مهندسی تجارت الکترونیک از دانشگاه تبریز ـ عضو شورای علمی دانشجویی دانشگاه مدیریت صنعتی